keskiviikkona, huhtikuuta 29

mysteerinka 1 - kuka mä oon

Mä kerroin jo teille aloittavani täällä tämmösen sarjan jossa kerron vähän jotain musta. Koska oon väsynyt ja nerokas samaan aikaan, nimesin tän nyt mysteerinkaksi. Ja alotan tän tämmösellä perus kuka mä oon jutskalla, eli kerron kolkytäviis enemmän ja vähemmän tärkeetä faktaa meikäläisestä.

1. En oo peräsin Inkavaltakunnasta vaikka niin sattas luullakkin, kun wikipedia sanoo että inka tarkotti niiden aikana ylhäistä herraa.
2. Mä rakastan kissoja.
3. Oon allerginen kissoille. Ja koirille. Ja hevosille, pölylle ja tomaatille. Toi tomaatti ketuttaa kaikista eniten koska oikeesti siis ketsuppi, salsa, tavallinen tomaatti... Kaikki niin hyvää ja sitä on ihan joka hemmetin ruoassa! Miettikää, pitsassa ja hamppareis ja lasagnessakin?!?
4. Mulla on kolme isosiskoa jotka näyttää ihan multa. Lisäksi perheeseen kuuluu äippä ja isi.
5. Oon ihan järkky napostelija. Ja muutenkin rakastan kaikkia herkkuja niin paljon, karkit ja pähkinät ja keksit ja murot ja aaa haluaisin vain elää niillä. Ei varmaan oo sattumaa et Inka Ronkaisesta saa väännettyy sanat "o karkin nainen".
6. Täytän 18 samana päivänä ku Weekend Festival alkaa (7.8.)
7. Seiska on mun lempparinumero. Ja lemppariväri on sininen.
8. Oon hulluna Paavo Pesusieneen. Siis niin parasta paskaa ku vaan voi olla olemassa. Mulla on törkeen iso Paavo-pehmolelu (kiitti Pyry) ja pleikkapelikin. Ja noh lisäks kaikkee erinäistä kamaa, Roosalta sain semmosen paikan ja kortin ja kaikkee coooliiiii. Katotaan aina sitä sarjaa Pyryn kanssa.
9. Jos joku ei nyt tiiä niin Pyry on mun poikkis, ollaan seurusteltu reipas 15 kuukautta.
10. Mulla ärsyttää suuuunnattomasti nyt koska netti katkee kokoajan??
11. Oon tosi luova ja taiteellinen. Kuvataide on mun intohimo, yritän siitä ammattiakin. Lisäks soitan pianoo ja laulan. Näistä enemmän myöhemmin.
12. Burger King on mun lemppari pikaruokala, kiinalaistakin rakastan syvästi. Ja hesekin aika lähellä sydäntä. Ainakin ne hesen rasvat on varmaan siellä verisuonien seinämissä.
13. Oon lukion tokalla ja aion kirjottaa enssyksynä terveystiedon, keväällä pitkä enkku, pitkä matikka, äikkä ja psyka.
14. Tykkään pelaa pleikkaa. Tällä hetkellä hakkaan Mortal Kombatin story modee, kesken kans Final Fantasy X ja Kingdom Hearts final mix. Toi vika on kyl ehdottomasti paras peli mitä oon pelannu mut siis saakeli ku oon joutunu sata kertaa alottaa koko paskan alusta ku eka hajos pleikkari just ku olin törkeen pitkällä ja sit alotin alusta ku sain uuen pleikan ni laitoin vaikeustasoo vaikeemmalle ja sit ku olin taas aika pitkällä ni se käviki liian vaikeeksi ja en päässy vastusta läpi ni piti alottaa alusta helpommalla vaikeustasolla xD Luuserinka...............
15. Oon vähän piilonörde. Mulla on kokoajan joku kirja kesken (nyt kouluu varten Taivaslaulu, sen jälkee alotan Tohtorin unen, King on paras kirjailija) ja tykkään sci-fi jutuista. Star Warsit on ihan parhaita, en malta oottaa sitä uutta. Ja sit kans noi linnunradan käsikirja liftareille-kirjat on hulvattomia.
16. Mulla on silmälasit mut käytän vaa jos oon laiska.
17. Mun normaalilämpötila on jotain 35.8, siks tuntuu ihan sairaan huonolta jos lämpöä 37.0. Ja äiti sanoo et se ei oo kuumetta joten en saa jäädä sillon kotia.
18. Mun lempibändi on ollu neloselta asti Green Day. Artisti varmaaan Marina lemppari. Nykyää kuuntelen jotai aivan paskaa ku oon laiska, vihasin ennen kaikkee Martin Garrix musaa mut Pyryn kautta oon jotenkin alkanut kuuntelee ja nytki soi tos taustalla Zeddii ja Selena Gomezia. Silti vannon sen GDn nimeen nyt ja aina. Kuuntelen kyllä oikeestaan aikalailla kaikkee musiikkia: Ramones, Pistolssit, PMMP, Muse, Lana Del Rey, RHCP varmaan semmosii mitä tulee kuunneltua eniten. Ja sit tykkään kuunnella Yann Tiersenin sävellyksiä, myös ihan kunnon klassinen viihdyttää. Tänäänkin meen kuuntelee klassista opistolle, siellä on pianokonsertti.
18. Mulla on paljon kavereita, viimeaikoina tullu hengailtuu pääasiassa Oonan, Santerin ja Annun kaa.
19. Oon nykyää tosi laiska lähtee minnekkään?! Netflixii on nii kiva kattoo peiton alla. Ei vaan oon oikeesti tosi kiireinen, harrastuksia 3 päivänä viikossa ja siihen päälle pitäs ehtii noin viis treeniä vetämään ja Pyryäkin nähdä niin joo.
20. Tykkään mun elämästä. Oon tosi tyytyväinen vaikka just valittelin että oon tylsä ja kiireinen. Paljon kivoja ihmisiä ja perhe ympärillä, oon paremmassa kunnossa ku ikinä, itsetunto kohillaan, kesä tulossa, koulussa ja harrastuksissa menee hyvin. Ei kyllä oo juuri valittamista.
21. Mulla on niin hyvä fiilis et jopa bloggaus tuntuu kivalta ja motivaatioo riittää. HIH olkaa ylpeitä musta ja nauttikaa niin kauan ku tätä kestää.
22. Rakastan meikkaamista ihan sikana. Se on hurjan hauskaa.
23. Oon tosi hellyyden- ja huomionkipee. Siis vaativa tyttöystävä, kun kokoajan pitää kiehnätä kylessä. Pyry parka.
24. En kato telkkaria ikinä. Joskus jos muistan saatan kattoo Temptation Islandin ja Mallikoulun mut näh unohan aina. Ja Fitnesspäiväkirjojaki piti alkaa seuraa mut kappas.
25. Tykkään lautapeleistä!
26. Oon saksanlukija. Ich spreche Deutch deutlich und ohne Fehler jne. En kyl tiijä onks toi vika sana isolla.
27. Oon tosi sosiaalinen ja avoin. Luotan helposti ihmisiin ja avaudun samana iltana ku tutustun tyyppeihin. Puhun ihan hirveästi, oon semmonen et sanon mun joka ikisen ajatuksen ääneen. Tykkään olla huomion keskipisteenä ja siks esiinnynkin mielelläni. Uskon et ärsytän varmana ihmisiä välillä kun oon äänessä aika paljon. Sanon asiat myös aikalailla suoraan.
28. Oon tosi ennakkoluulonen. Tää on aika kamala tapa mutta aattelen et kaikki ihmiset on hirveitä ja sit tutustun niihin ja oon sillee ohoo wadaap mitää jaAAaaa. Oon silti ihan kiva kaikille ja tuun toimeen ihmisten kanssa, en paljasta mun ennakkoluuloa käyttäytymisellä.
29. Juon kahvia.
30. Mulla on longboard mutta oon saanu karseet traumat ku kaaduin :(
31. Oon asunu aina Kuusamossa mutta oon muuttanu Tolpanniemestä keskustaan.
32. Rakastan pitkiä hiuksia. Mulla alkaa olla jo aika pitkät mut sais kyllä kasvaa vielä! Tykkään kyllä mun hiuksista, varsinkin tää väri on omasta mielestä kivsu. Ärsyttää vaan ku oma maantieharmaa erottuu niin selvästi punasesta.
33. Tykkään disneyleffoista! Ja muutenkin piirretyt jee. Joskus salaa aamusin ku oon yksin kotona niin herään aamulla kattomaan lastenohjelmia. Katoin myös vähä aikaa Netflixistä Winx-clubii mut sit en jaksanu loppuun. Oon muutenkin aika lapsellinen, tykkään lässyttää Pyrylle ja nukun yleensä Pyryn ostaman kisupehmolelun kaa.
34. Itken koko ajan :D
35. Tykkään puhuu itestäni. Jos ette just huomannu sitä.

2 kommenttia:

  1. iha super hyvä idea tää et kerrot itestäs kaikkee:) ja kaikki nää sun viime aikaset postaukset on ollu tosi kivoi! Oon nii huono (laiska) kommentoi mut luen näit tosi mielellää ja ootan et jatkat tätä sarjaa pian :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät ja hauska kuulla että jotkut vielä lukeekin tätä. Ja kyllä mä pian jatkan, nyt pitää saada eka kiireellisimmät koulujutut alta mutta sitten taas postailen! :-)

      Poista