perjantaina, toukokuuta 27

iltalenkki päättyy koiran kanssa kapakkaan

Maanantaina tuli yo-kokeiden tulokset ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Todistuksessa tulee siis olemaan LLLEMM (järjestyksessä terveystieto, äidinkieli, psykologia, englanti, pitkä matikka, lyhyt saksa). Meni siis jopa odotettua paremmin. Lakki on jo ostettu ja mekko kohta valmis.

Keskiviikkona Pyryllä oli pääsykokeet Oulussa, joten ajeltiin sitten sinne. Kävin shoppailemassa siskon kanssa sillä välillä kun Pyry oli kokeessa ja löysin vaikka mitä! Rakastan meikkaamista ihan älyttömästi joten aika paljon kosmetiikkaa tuli hankittua, mutta löysin myös muutakin kivaa:


Huulipunat on mun pahe. Mulla on oma laatikko jo täynnä erilaisia punia, mutta nää oli vaan pakko saada. MACin huulipuna on itseasiassa Santorinilta, kun sisko kävi siellä häämatkalla. Pyysin et se tois mulle jonkun nudesävyisen, ja toi sävy on ihan TÄYDELLINEN. Uus lemppari ehdottomasti, ihan paras. Ja sit ostin Make up storesta uuden peruspunaisen, kun mun oma on joku todella vanha niin aattelin lyödä sen roskiin ja sijottaa kunnolliseen.


Lisää meikkejä, jee. Seppälän luomivärin sain oikeestaan kaupan päälle, kun ostin itseruskettavaa ja siellä oli "ota 3 maksa 2" -tarjous. Oon halunnut jotain violettia palettia jonkun aikaa joten otin sitten tommosen. Yllättävän paljon pigmenttiä, odotin paljon huonompaa laatua mitä toi on. Mulle tulee myös kaupan silmämeikeistä allergiaa, mutta ihme kyllä tuosta ei tullut. L'orealin BB-puuterista tuli heti ekasta käyttökerrasta alkaen uus must-have -tuote, siis aivan käsittämättömän hyvä lopputulos mun pintakuivalle iholle. Suosittelen ehdottomasti, vaikka mulla oli paha ihottuma poskessa niin tuli tosi pehmeän näköinen iho. Toi Glam bronze-tuote on joku iihan uus, ja ilmeisesti suosittu kun toikin oli viimeinen koko kaupassa vaikka erä just saapunut. Metsästin siis highlighteriä ja myyjä suositteli tota, värejä voi käyttää erikseen tai sekoitettuna. Itse käytän erikseen.


Koska ostin yllä olevat kaks L'orealin tuotetta niin sain kaupan päälle tangle teezerin. Tosi kivaa, koska en oo raskinut erikseen ostaa ja inhoon ihan hirveesti takkujen selvittämistä suihkun jälkeen, mutta noihan hoitaa asian helposti. Ja tota korostusväriä varten ostin Stockalta sudin. Ihan superhyvä hinta-laatusuhde tossa merkissä, tooosi pehmee karva mut silti toi oli vaan reilun kympin.


TÄTÄ EN VOI HEHKUTTAA LIIKAA. Siis niiiin täydellinen itseruskettava kun vaan voi olla. Oon lukenut netistä ihan hirveesti kehuja tästä merkistä ja päätin sitten ottaa testiin kun juhlat tulossa. Tosiaan siis Seppälästä ostin, spray maksoi vajaa 13e ja levityshanska 9e. Ja voi että rakastuin tähän: kuivuu todella nopeesti eikä yhtään oranssi sävy vaan luonnollisen ruskea. Mun edelliset ir:ät on ollut hirveen tahmasia, ne sotki kaikki paikat ja siis se haju oli aivan hirveä. Musta tää St. Moriz ei haise millekkään mut Pyry sanoi että haisi vähän :D No, ei ainakaan ole mitään verrattuna mun aiempiin.


Testasin Oulussa Subwayn salaattia Niko Saarisen mystoryn inspiroittamana. 2/5 ei jatkoon, valitsin huonot ainekset ja siis tota majoneesia oli ihan törkeesti ja otin vielä jostain syystä southwestin joka ei sopinut tohon niinkun ollenkaan.


Uudet akvarellit! Inspaa ihan sikana vesivärimaalaaminen nyt jostain syystä, ja halusin testata tämmösiä tuubissa olevia. Merkki varmaan aika kehno, en odota siis ihmeitä kun niin halvat ostin (mulla on jo kalliit nappiakvarellit niin en jaksanut sijoittaa näihin). Lisäks ostin siveltimen, oravankarvaa, kun kaikki omat siveltimet taitaa olla öljyväreissä.


Äiti anto Vimaan 10e kupongin ja käytin sen tommoseen basic raitapaitaan. Mukavan tuntonen t-paita, ollut ostoslistassa raitapaita ja toi istui hyvin. Tänään mennään mökkeilemään kaveriporukalla joten ostin tigeristä välineet beer pongiin, se on tosi hauskaa!


Pyryn kokeen jälkeen mentiin juhlistamaan alkanutta lomaa Amarilloon. Mullahan loma on jo alkanut aiemmin, mutta ihanaa päästä nyt vihdoin yhdessä vaan loikoilemaan. Tästä tulee kyllä kiva kesä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti