torstaina, joulukuuta 10

long time no see ja halloween

Haaaaa moi mä oon täällä taas! En oo näköjään kolmeen kuukauteen päivitellyt, ei oo ollut aikaa eikä ees fiilistä, mulla nimittäin oli kaheksan kurssia viime jaksossa mikä tarkotti sitä, että koulua oli joka päivä 8-16 ja siihen päälle harrastukset ja en tajua miten jaksoin. Nyt se on kummiskin ohi ja hyvin menestyksin, kaikista kursseista tuli 9 paitsi matikoista 6 ja kaks suoritettua. Ja yhtä psykaa en oo saanut takas mut se meni niin hyvin et pakko tulla 9 tai 10. Eli hyvä mä!

Mitäs kaikkee tässä on sit tapahtunut koulun lisäksi. Kävin syyslomalla rollossa Pyryn kanssa, seuraavassa postauksessa pari kuvaa sieltä. Sit oon käyny parikin kertaa Oulussa, huomenna meen sekä Rovaniemelle että Ouluun, hmm. Oon ostellut meikkejä ja vaatteita ja noh oikeestaan tuhlasin mun _kaikki rahat tän tauon aikana - ens vuonna lupaan, että käyn vähemmän ulkona viikonloppusin. Syö ihan sikana rahaa, pitääpäs laittaa joulun ajan työrahat säästöön, että pääsen kesällä Hollantiin. Värjäsin myös hiukset ruskeiksi, tuntuu hyvältä olla taas neutraali. Alotinpas äsken lukemaan myös kevään kirjotuksiin, mistä tulikin mieleen, että sain terveystiedosta L. Eipä mulla muuta tähdellistä tuu mieleen (koska aiemmat mainitsemat asiat oli niin tärkeitä) että tässä pari kuvaa mun halloweenistä!

PS en malta oottaa joulua, tule jo tule tule!!
PPS tää bloggaamattomuus johtuu myös siitä, et en käy iiikinä koneella, mut aattelin hommaa joulun jälkeen läppärin että katellaan sit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti