torstaina, kesäkuuta 4

tarttui mun kurkkuun ne sanat ja sun kieli

Pikasia kuulumisia. Mun piti tehdä eeppinen postaus päättäreistä mutta hupsista keikkaa - päädyinkin keskittymään enemmän juomiseen kuin kuvien ottamiseen. Loma kuitenkin alko, tosin menin heti maanantaina ysiksi töihin eli en pääse vielä nauttimaan täydellisestä vapaudesta. Oon siis apteekin kassalla kesäkuun ajan, kaheksan tunnin työpäivät ja pitää seistä koko se aika. En nauti, jalat ihan törkeen kipeät. Lasken jo nyt ekasta minuutista alkaen tunteja, en tiiä miten selviin koko kuukauden.


Ulkona sataa koko ajan, ärsyttävää kun ei voi käydä nakkelee korista tai rullailemassa. Nyt oon kyllä niin kauheen väsynytkin että ihan mielelläni syön vaan suklaata ja istun näytön ääressä. Voisin ehkä nettishoppailla hieman. Nyt saatte ihastella superhuonolaatusia kuvia mun puhelimesta!

2 kommenttia: