keskiviikkona, joulukuuta 30

joulujuttuja ja kahvittelua

Ja niin se joulu tuli ja meni, taas kerran. Lomille pääsin 22 päivä joulujuhlan saattelemana, esiinnyyttiinkin Pyryn kanssa ja hyvin meni. Kävin  samana päivänä Saran kanssa kahvilla ja hurulla, oli kivsuu. Jouluaatto tuli jotenkin tosi nopsaa, en kerennyt valmistautua. Olin töissä aamupäivän ja sitten käytiin haudalla. Sit meninkin mökille vaan rentoutumaan loppupäiväksi, otin päikkärit ja katoin Kardashianeita : D Saunan kautta meikkaamaan ja joulupöytään, voi jukra kun taas maistui hyvältä. Söin tosin yli viikon pelkkää jouluruokaa, alko se lopussa jo vähän tökkimään.

Ja tietty sit paras osuus joulussa, lahjat. Tosipuheessa tykkään enemmän ostaa lahjoja, mutta myönnän että on niiden avaaminenkin mun lempparipuuhia. Sain aika paljon käytännöllisiä juttuja, kuten lautasia, kihartimen, peiton ja lakanat. Joukossa oli kummiskin myös hauskoja juttuja, kuten vs tuoksu ja viltti jossa on hihat - paras juttu ikinä, kädet ei jäädy kun pelaan pleikkaa. Loppuilta ja oikeestaan pari seuraavaakin päivää meni pelatessa uusia lautapelejä.

Nyt kun oon päässyt yli jouluhömpästä ja siskotkin on lähtenyt pois Kuusamosta niin oon vaan tehnyt koulujuttuja ja pelannut Narutoa pleikkarilla, voi luoja oon niin koukussa siihen peliin ettei mitään rajaa en voi ees ajatella mitään muuta enää. Okei en nöreille enempää, tässä kuvia. Nähdään ens vuonna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti