sunnuntaina, joulukuuta 13

mysteerinka 3 - missä mä asun

Laitoin vähän joulua omaan huoneeseen, niin päätin sitten esitellä teillekin vähän. Mun huone on ehkä vähän sekava kun niin värikkäät seinät ja aivan kamalat verhot (äiti ei anna muuttaa niitä, nyyh) joiden eessä on vielä kolme eri unisiepparia, ja sitten on vielä kaikkee muuta ihme härpäkettä. Alunperinhän mulla oli semmonen hieno merimies-visio, mutta se jäi vähän puolitiehen kun rupesin sit jostain syystä hommaamaan aivan erityyppistä kamaa tänne. Mutta on tää ihan viihtyisä, pieni mutta kaikki oleellinen löytyy. En kyllä malta oottaa, että pääsen muuttaa omaan asuntoon ja laittaa se just mun näköseksi (Pyryllä ei oo päätösvaltaa).

Tulin just Oulusta, sain hommattuu vikat joululahjat ja ostin kans kynttilöitä omaan huoneeseen (ja värikyniä ja vessaan uuden roskiksen). En oo ikinä oikein ollut kynttiläihminen, mut nyt himotti niin hommasin. Lempparijuttuja mun huoneessa on nyt noiden kynttilöiden lisäksi mun iso pehmee sänky, oikeesti ihan paras. Sit tykkään valokuvista seinällä, läpinäkyvästä tuolista ja karvapehmusteesta, mut silti ykkönen on iso telkka ja pleikkari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti