tiistaina, tammikuuta 19

hän laulaa kuin kuolisi huomenna ja eläisi tänään

Apuaaa mulla tuli nyt kauhee kriisi! Ostin tosiaan uuden läppärin ja tää on ihana, mutta siis blogger näyttää aivan eriltä kuin edellisellä läppärillä. Kauheintahan tässä on se, että tältä tää ilmeisesti kuuluukin näyttää ja muut näkee tän tämmösenä. Ilmeisesti mun blogin ulkoasussa on joku ruma valkonen raita ja kuvat on kauheen pieniä - miten oon voinut olla näin kauan tietämätön tästä kaikesta? Pitää alkaa muokkaamaan ulkoasua, jos sitä seuraavassa postauksesa olis vähän isompia kuvia.

No jokatapauksessa, viimepäivinä oon oikeestaan vaan opiskellut. Viimeviikolla oli pari erikoisuutta jotka keskeytti tän kauheen rumban, ekaks mulla ja pyryllä oli vuosipäivä (kaks vuotta yhdessä, jee) ja sit viikonloppuna oli pienet pirskeet. Ekaa kertaa aaaikoihin valvoin todella myöhään, en muista millon oisin viimeks kukkunut ylhäällä vielä neljältä aamuyöstä. No, se kertookin että hauskaa oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti