tiistaina, helmikuuta 2

en mä ehdi pirui maalailla, kun mä keinun sydän aalloilla

Jee, elämä on kivaa just nyt. Sain tän blogin ulkoasunkin nyt paremmaksi ja kaikkee hauskaa on tapahtunut. Mulla on vihdoin taas motivaatiota urheiluun ja aloin siis käymään taas salilla. Lisäks teen aerobista ja laitoin ruokavalion remonttiin. Viikot oon vetänyt lähinnä kanaa ja riisiä, mut lauantaisin on ihana cheat meal, joista kuvia alempana.

Vika koulupäivä oli eilen, joten nyt chillainen vaan kotona. Lukiolle astun vaan viiteen preppaukseen, yhteen preliminääriin ja tietty sit vielä noi kirjotukset. Opiskeluun ei intoa nyt sit löydy yhtään. Aina kun avaan koneen tarkoituksena kirjottaa muistiinpanoja psykasta, päädyn jotenkin pelaamaan viideksi tunniksi pasianssia. Ehkä mä nyt skarppaan ja oikeesti alan pänttäämään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti