sunnuntaina, helmikuuta 7

everything's cool as long as i'm getting thinner

Oon ihan sekasin päivistä (en Räsäsestä, heh) nyt kun lukuloma on alkanut. Oli kuitenkin kai viikonloppu, joka meni mukavissa merkeissä. Perjantaina vietin aamun Pyryn kanssa ja käytiin kuuntelemassa Aleksander Stubbia lukiolla. Stubb puhui kehon ja mielen hyvinvoinnista ja näytti itsekkin vallan hyvältä. Illalla kävin kaupassa ja tein jotain erikoista - ostin luomuteetä. Kummallista se on siksi, etten ikinä juo teetä tai osta mitään luomua. Tein myös tosi hyvää nachokuorrutettua kanaa ja bataattiranskalaisia. Lauantaina piti kai opiskella, mutta päädyin ottamaan vaan rennosti. Kävin kirjastossa lainaa kaavoja ja runokirjoja, ostin jäätelöä ja menin Roosan kautta Pyrylle yöksi. Tehtiin Pyryn porukoiden kaa aivan tajuttoman ihanaa pastaa ja lihapullia bolognesekastikkeessa. Sit katottiin vähän Paavoleffaa Pyrden kanssa ja alettiin nukkumaan.

Aamulla poikkesin dieetistä ja söin laskiaispullan, aah. En tykkää normaaleista pullista mutta laskiaispullat on kyllä namia. Nyt mä oon yittänyt opiskella koko päivän, mutta oon saavuttanut kyllä aika vähän. Mun alaselkä on aivan tuhoutunut ja se vie ajatuksia jatkuvasti muualle. Tein tänään kuitenkin uutta osaa mysteerinkaan ja se on siis kirjoitettuna, käyn napsii huomenna pari kuvaa vielä. Toisinsanoen huomenna tai ylihuomenna (toivottavasti) uutta osaa siitäkin. 

Mutta kirjottaminen ei suju nyt yhtään, en tiedä miksi. Kaikki mitä just kirjotin tuntuu tosi vieraalta eikä yhtään omalta, mutta saa nyt kelvata. Ehkä ei kannattais postailla just ennen nukkumaanmenoa. Mutta! Oisko teillä jotain ideaa tolle mun sarjalle tai ihan muuten vaan postauksille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti