maanantaina, elokuuta 22

minä en unohda sinua koskaan vaikka en muistaisi omaa nimeäni

Huhhuh! En voi muuta sanoa, elämä on rullaillut taas aivan hurjaa vauhtia eteenpäin. Vikat päivät Kuusamossa meni nopeesti ohi, sanoin heipat kavereille, vanhemmille ja Pyrylle. Oli tosi vaikeeta lähteä, itketti ja harmitti aivan valtavasti. Mutta ei auta itku markkinoilla, joten viikko sitten maanantaina painelin Ouluun ja seuraavana aamuna lähti lento kohti Helsinkiä.

Ihana Roosa tuli mua heti kentälle vastaan ja sieltä lähdettiin meidän yhteistä kotia kohti. Roosa oli asunut jo reippaan viikon siellä, mä näin kämpän vasta ekaa kertaa. Tää asunto sijaitsee Helsingin Jakomäessä, Vantaan rajoilla siis. Netistä luin että pitäs olla muka aivan hirveää asuinaluetta mutta joopajoo! Onhan täällä porukkaa istuskelemassa pubissa jo aamusta mutta itse ainakin oon viihtynyt. Kalliota täällä on paljon ja mun pohkeet on kokoajan jumissa kun bussipysäkiltä kotiin on mukava ylämäki.

Asuntoa on saatu laiteltua ihan tosi hyvin nyt, käytiin Ikeassa ostamassa keittiönpöytä ja tv-taso (plus kaikkea sälää) ja sohva tilattiin Maskusta. Eilen sain vihdoin taistelun jälkeen asennettua lamputkin ja Roosa laitteli verhot paikoilleen, eli enää ei puutu oikeastaan mitään akuuttia. Tää asunto on tosi iso, 72 neliötä, joten jotain sohvapöytiä jne olkkariin vois täytteeksi vielä hommata. Kodilta tää kummiskin jo tuntuu!

Oon juossut pää kolmantena jalkana koko viikon. Tosiaan pitänyt ostella kämpille noita tavaroita paljon ja hommasin myös kirjastokortteja ja muuta. Oon myös saanut uusia ja nähnyt vanhoja kavereita ja ihan vaan nauttinut Helsingistä kävelemällä ympäriinsä. Tää kaupunki on aivan hurjan ihana, vaikka järkyttävä ikävä tuota yhtä poikaa pohjoisesta onkin.

Roosan huone on isompi kun mun, mutta mulla on sitten oma vaatehuone lisäksi :)
Meiän vessassa on kunnon jytäselfievalot
Jottei tää muuttostressi pääsis kasvamaan liian isoksi, niin hemmottelin itseäni Macin korostuspaletilla. Tää on limited edition yhteistyöstä Brant Brothersien kaa, oikeestaan tää ei ollut vielä edes myynnissä mutta ihana myyjä myi tän mulle silti Stockmannilla. Voisin tehdä tällä viikolla jonkun meikkipostauksen jossa tääkin pääsee mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti