maanantaina, marraskuuta 3

yksinäisyys on vaarallisempaa kuin ylipaino

Heihei! Tässä on taas tapahtunu kaikenlaista ja toisaalta ei yhtään mitään. Syyslomalla kävin Rovaniemellä Pyryn kanssa ja Oulussa vietin siskon baby showereita. Huudatin Haloo Helsingin! uuden levyn puhki, kärsin hetkellisestä salimotivaatiosta joka meni ohi yhtä nopeesti ku tuli, alotin uuden harrastuksen; eka pianotunti takana ja oon niiiin fiiliksis siitä. Oon siis jostain seiskaluokasta lähtien kelannu et ei hitsit ku ois siistiä alottaa pianotunnit, mut ilmeisesti sain sen aikaseks vast nyt. 

Mul on nyt joku outo kausi meneillää, oon ihan supertunteellisella päällä. Rollos aloin itkee ku Pyry nykäs mun lakanaa jonka olin just saanu paikallee ja perjantaina itkin viis minsaa ku nakit loppu. Jep.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti