tiistaina, joulukuuta 16

been an awful good girl, santa baby

Piilotin joku 150 postausta. Viimeaikoina on ollu niiiiin paljon kiirettä et en oo ees ajatellut koko blogia. Joulu on kuitenkin ihan superihanaa aikaa, se jopa on antanu mulle taas motivaatiota tänkin suhteen. Ainoo kurja puoli on se, että on aina pimeetä. Mä silti lupaan yrittää herättää tätä blogia henkiin, ja toivoisin et te tekisitte myös osanne. Siks kysynkin, että millasia postauksia te multa haluaisitte? Oon kelannut, että joku postaus jossa kerron vähän musta vois olla hauska tehä, tai sit semmonen kysymyspostaus että te laitatte kysymyksiä "banaani vai omena" tjsp ja vastaan et kummasta diggailen enemmän. Joten hei kamut, heittäkääpä kommenttia boksiin!

Viimepäivät on kulunu puhtaasti harrastusten parissa; täydellisenä esimerkkinä toimii mun eilinen päivä, kun olin kuus tuntia musiikkiopistolla putkeen. Tähän ku lisäät koulun ja wanhojentanssiharkat ja kuviksen niin saat päähäs varmaan kuvan mun chillistä elämästä. Onneks viikonloppuna pääsin vähä rentoutumaan kulttuurin pariin; mulla oli laulumatinea, kävin kattoo tanssiesitykset ja kuorojen hyväntekeväisyyskonsertissa. 
Ainiin, tuli musta tätikin torstaina...
torta på torta

3 kommenttia: