perjantaina, joulukuuta 19

and all the sadness inside me melted away

Höh. Kun ei kuulunut juuta eikä jaata niin ei sitten erikoispostauksia teille. :(

Mutta ai että - life's good. Olin tänään hetken niin onnellinen että olin haljeta, kun pyöräilin koulusta kotiin hyppytunnille. Pakkasta melkein 20 astetta, ei ollu vielä täysin kirkas sää, semmonen sininen hämärä. Puut oli täynnä lunta ja tiellä mua vastaan käveli porolauma.

Mulla oli tänään vika virallinen koulupäivä ennen lomaa, huomenna vielä juhla. Viikon sisään ollu muutama konsertti, kaikki menny onneksi tosi hyvin. Huomenna pitäs vielä vikan kerran avata ääni ja vallottaa lava. Kävin ostamassa vikat joululahjat ja päästin luovuuteni valloilleen parin joulukortin kanssa. Joulu on ihanaa elämä on ihanaa kaikki on ihanaa.
mun ikuisuusprojekti valmistui vihdoin! tein tätä vaaan puol vutota. tää on siis toooosi iso
jos ihmettelette et enkö anna pyrylle muuta ku ton pikkulahjan nii toi iso alimmainen on myös sille :)

3 kommenttia:

  1. Onks toi taulu tos isos paketis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vielä, että teeppä arkimeikkipostaus!:)

      Poista
    2. Siis toi taulu on ainakin metrin pitune :DD ei toi paketti sentää nii iso oo!
      Arkimeikkipostaus kuulostaa kivalta, teen sen tässä loman aikana :-)

      Poista