sunnuntaina, joulukuuta 28

too young to drink too green to think

Kiitos luojalle musiikista ja netflixistä. Kaks Greytä on pelastanu mun elämän tänään: Meredith ja Skylar. 
  Suurin virhe mun elämässä on varmaan se et aloin kattoo jenkkinetflixistä Greyn Anatomiaa, koska no basically se on ainoo asia mitä kykenen enää tekemään.
  Mun äiti sai lahjaksi uuden puhelimen ja koska oon ainoo muksu joka asuu kotona niin tietenkin kaikki vastuu sovellusten lataamisesta aina sim-kortin paikalleen asettamisesta lankee mulle. Ja mä vihaan sitä. Pinna kireellä ja siihen auttaa vaan ragemusa. Tänään se on Skylar Grey.

Enigeis, joulu tuli ja meni. Se on kumma miten joku päivä jota on oottanu vuoden voi mennä niin hetkessä ohi. Eikä se tunnu niin spesiaalilta kun ois halunnut. Jotenkin se lapsuudesta jäänyt mielikuva huikeesta illasta ei näin iän myötä tunnu enää ihan niin hauskalta. Mikäpä siinä, sain tosi kivoja lahjoja ja yks on vielä postissa tulossa :-) Nyt kasa turhia luontokuvia.
fakin finnair

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti