lauantaina, tammikuuta 10

pois surut pyyhin menneisyyden kun huominen sinä oot

Väsyttää niin perkeleesti. Vitutusleveli oli ihan pirun korkeella kun heräsin keskiviikkona kouluun. Onneks tää kauan ootettu Pyryn joululahja mulle saapui - paras ikinä. Hemmetin iso Paavo Pesusieni. Tässä kohti täytyy tietää et oon obsessoitunut kyseiseen sarjaan.


Tulin just rinteestä ja mun aivot ei oikeesti toimi. Sattuu korviin ja päähän ja on jotenki supersekava olo. Toivottavasti en oo tulossa kipeeksi, Pyry on ollu kaks viikkoo kamalas taudis ja oon käyny siellä joka päivä. Kaikki on valittanu et älä käy sairastutat ittes ja kaikki muut blaablaa mutta oon toitottanut kovaan ääneen kuinka mulla ei ole pienintäkään flunssan oiretta.
SAIRAAN hyvä kirja oikeesti lukekaaaaa kaikki (not kidding)
tired af (värjätkää mun hiukset)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti