maanantaina, huhtikuuta 27

ruka spring break 2015

En tiedä mitä sanoisin. Kuten jo edellisessä postauksessa mainostin, kerron teille nyt mun SB seikkailuista. Oli ihan hauska viikonloppu, vaikka ilman pieniä mutkia matka ei onnistuttukaan. Loppu hyvin kaikki hyvin selvisin kotiin saakka ja elossa ollaan vielä, puolikuntoisena tosin kun tulin kipeeksi.

Kävin perjantaina vaan pienen mutkan Rukalla moikkailemassa tuttuja. Lauantaina seikkailin keijukaisena, kaikki tosin luuli mua enkeliksi. Oli ihana nähä kavereita joiden kaa en oo ollu aikoihin tekemisissä ja sain mä pari uuttakin, huutolauloin Egotripin matkassa vaikka tiesin ehkä kaks biisiä, epäonnistuin mun tupakoimattomuushaasteessa, ostin subin josta en syöny ees puolia, nauroin, itkin, nauroin lisää, menin taksilla kotiin enkä herännyt vaikka mun ovikelloa soitettiin viistoista minsaa. Aamulla darrailin Pyryn, Eelin ja Annun kanssa heseen ja söin aivan liikaa. 
Nyt karsee kuvaoksennus ja laadun takaa blogger.
Tilta on niin siunattu että tää kuvakin täytty Jumalan valosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti