lauantaina, huhtikuuta 18

toivepostaus; arkimeikki

Lupailin joulun alla täällä blogin puolella jollekin anolle arkimeikkipostausta, mutta en ikinä saanut aikaseksi tehtyä sitä. Nyt kun somen puolella tultiin vetämään uudestaan hihasta tän suhteen, niin päätin ottaa itteeni niskasta kii ja tehdä tän. Eli nyt mä esittelen teille mun arkimeikin niin, että ensin laitan kuvan tuotteesta jota käytän ja sit naamasta kun oon tunkenut tän ehostavan pakkelin tähän ihanaan nassukkaani.

Ennen kun pääsette tsekkaa mun jokapäiväistä hurjaa muodonmuutostani niin kerron teille pikku infoo mun blogin tulevaisuudesta. Keksin tässä yks päivä lenkillä ollessani et voisin alkaa tekee tänne semmosta pientä "sarjaa", jossa kerron aina postaus postaukselta jotain musta. En tiedä kuinka moni teistä lukijoista tuntee mut oikeessa elämässä, mutta ne jotka ei tunne niin saa sit tietää musta vähän lisää. Ekana tulee varmaan jotain perusjuttuja ja nippelitietoja musta, sit aattelin tehdä harrastuspostauksen ja loput onkin sit ylläreitä! Näiden postausten väliin tungen sit normipostauksia sen mukaan ku kuvia tulee. Tän takia bloggaustahti tulee toivottavasti tihenemään, ainakin mä lupaan yrittää. Nyt ainakin inspistä tän suhteen piisaa. 
Vihdoin kuitenkin meikkien pariin!
Eka lykkään naamaan kosteusvoiteen koska mulla on super kuiva (atooppinen) iho. Ostan ite apteekista rasvat, tää on hyvä ja kuivuu nopeesti. Mulla on erikseen sit yövoide kasvoille, tätä käytän vaan meikin alla.
Tältä näytän ilman meikkiä.
Mulla on ihan sikana meikkivoiteita, kaikissa vaan jämät jälellä. Lemppari on toi Natural Coden CC-voide, se levittyy helposti ja väri on mulle sopiva. Toi Stay matte on kans tosi hyvä, peittää kaikki virheet ja pysyy pitkään mut hiukan liian tumma mulle. Tässä meikissä käytin koko naamaan tota CC-voidetta ja sit vielä pieniin virheisiin lisäsin tota stay mattea. Meikkivoiteet levitän sormella, oon todennut sen parhaaksi keinoksi.
Ja tällanen lopputulos meikkivoiteilla.
Puuterit. Levitän sudilla, nenään taputan yleensä myös lapulla. Laitan tota Rimmelin (joku siskon vanha) vaaleempaa kaulalle, nenänvarteen ja otsalle. Ja sit laitan tota Lumenen puuterii muualle kasvoille.
Tadaa!
Seuraavaksi laitan aurinkopuuteria, jonka oon tilaannut Dermosililtä. Sen päälle laitan vielä jotain Rimmelin poskipunaa. Siis en tajua miten toi kestää noin pitkään vaikka käytän päivittäin - oon saanu ton joskus ala-asteella! Haluaisin vähän persikkaisemman värin mut toi_ei_vaan_lopu.
Aika paljon varjostukset muuttaa. Tossa tommonen erittäin huolellisesti tehty havainnollistava kuva mihin kohtiin laitan noita värejä.
Ja sit mun meikin tärkein osa: kulmat. Eka harjaan ne ton lyhyen kynän harjalla. Tossa lyhyessä kynässä (en muista merkkiä) on semmonen väri et se tarttuu vaan itse kulmakarvoihin, nykyään oon alkanu laittaa sitä ekana et toi päälimmäinenkin väri tarttuis enemmän niihin eikä vaan ihoon. Tosiaan sit laitan tota tummempaa Rimmelin kynää ja lopuks vielä Dermosilin geelillä muotoilen ne karvat parempaan asentoon (jonka muuten unohin tehdä nyt, hups!)
Blurraan vähän aina tota nenänpuoleista päätyä vaaleammaksi, tummin kohta on kulman korkein kohta.
Silmämeikki. Eka taivutan ripset. Rajaukset teen tommosella geelimäisellä värillä ja siveltimellä, yleensä eka yläluomeen aika ohut rajaus ja loppuun kissamaiset viirut. Taitaa olla Maybellineltä toi rajausgeeli(?). Lopuks sit ripsiväriä, yleensä laitan vaan yläripsiin. Ja nyt on pakkokin vaan yläripsiin kun vasemmassa silmässä ei alaripsiä edes ole kun onnistuin polttamaan ne pois. Mä saan kaupan ripsareista allergiat niin pitää ostaa ripsarit apteekista tai Dermolta. Nyt mulla on tosiaan tota Dermon, se on tosi hyvä mut ehdottomasti suosittelen teille terveille Maybellinen the colossal volym express-mascraa, kuva tässä KLIKK niin tiiätte ostaa! Parasta ripsaria ehdottomasti.
Mijau t rajaukset.
Jos jaksan/muistan niin teen myös huulet. Eka rajaan ja väritän ne Dermosilin huulikynällä ja sit vielä päälle vaaleempaa H&Mältä ostettua huulipunaa. Yleensä laitan vielä jotain random huulikiiltoa mikä sattuu olemaan lähimpänä, myös nyt, sori ei tullut otettua kuvaan mut en tosiaan käytä mitään tiettyä huulikiiltoa vaan jotain mikä sattuu olemaan käden lähellä. Niitäkin mulla siis on sata.
Ja nyt erottuu huuletkin.
Siinäpä se meikki olikin. Tältä mä näytän arkisin :-) Tän meikin tekoon mulla menee joku 15-20min, riippuu kuinka tarkasti teen kulmat. Joskus jätän rajaukset pois, varsinkin jos oon nukkunut huonosti ja laiskottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti