maanantaina, kesäkuuta 22

tehän ootte jo oikein kun te ootte vaan just noin

Olen hurjan onnellinen. Rakastan kesää ja pakko hehkuttaa vähän kuinka ihana poikaystävä mulla on: se hölmö varas meille matkan ulkomaille synttärilahjaksi mulle. En tiedä yhtään minne mennään (paitsi että kauempana kuin Tallinna tms) ja sit siellä on joku hurjan siisti tapahtuma johon Pyry osti liput, joku joka räjäyttää mun tajunnan ja on siistein asia minkä oon ikinä nähnyt. En oikeesti malta oottaa, ihan sairaan ärsyttävää että kaikki selviää vasta kuukauden päästä. No, koitan pysyä pöksyissäni.

Juhannuksen olin töissä, sen takia huomenna ja ylihuomenna vapaata. Aion kyllä ottaa kaiken irti! Pyryllä synttärit keskiviikkona, oon aika ylpee mun lahjasta, vaikka ei se varmaan vedä vertoja tolle matkalle. Ajatushan se tärkein on. Loppuviikosta kärsin vielä parit työpäivät ja sitten meen Ouluun viettämään siskon polttareita. Ja sen jälkeen kaks viimestä työpäivää!!!!!!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti