maanantaina, heinäkuuta 13

i love you more than money and more than the stars above

Välttelen ylppäreihin valmistautumista, joten päätin tulla kirjottelemaan mun viikonlopusta. Perjantaina lähettiin aikasin aamulla kohti Oulua juhlimaan mun siskon häitä. Koristeltiin juhlasalia ja haettiin surkeelta huoltikselta ruokaa. Illalla voitin Pyryn änärissä kolmesti ja olin liian poikki kattookseni leffaa.

Lauantaina oli sitten itse häät, aivan ihana päivä. Laittautumisen jälkeen lähettiin kirkkoon. Itkin ehkä vähän kun iskä saatteli Heidin alttarille. Loppuillan aikana oli hirveesti ohjelmaa: ruokailua, puheita, morsiamen ryöstö ja paljon muuta, mukaan lukien mun ja Pyryn pikku esityskin. Illan mittaan meno vähän vapautui ja loppuillasta mulla on hyvin hämäriä muistikuvia.

Sunnuntai oli kamalin päivä mikä mulla on ollut aikoihin. Elämäni pahin darra, automatka takas Kuusamoon oli jotain niin kamalaa. Mulla vielä tänäänkin tuntuu että pään sisässä joku jyskyttäis kattiloita yhteen. Onko liian kliseistä sanoa että en juo enää ikinä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti